Sommerskoler og camps

Jazzcamp piger

JazzCamp for Piger er fire dages spændende og sjov musikundervisning i sommerferien kun for piger!

På campen skal vi være kreative og lave vores eget band med vores egen musik og et godt bandnavn! Vi skal lære at skabe musik ved at improvisere og spille på nye måder. Vi skal hygge os, møde nye venner og grine sammen - hver dag fra kl. 10-15, mens vi spiller og lader os inspirere af jazz fra hele verden.

Både begyndere og øvede kan være med
Campen er for piger, der går i 3.-9. klasse. Nonbinære er velkomne! Vi danner hold med både begyndere og øvede, så du kan være med uanset erfaring. Eneste krav er lysten til at spille musik sammen og have det sjovt.

Måske går du til sang til hverdag, men denne uge er du klar på at prøve at spille på instrumenter sammen med andre?
Måske spiller du et klassisk instrument, som fx violin eller tværfløjte, men denne uge er du klar på at give den gas i bandet med rytmisk musik på dit eget instrument eller prøve et nyt?

Måske spiller du allerede trommer, el-bas, guitar eller noget andet rytmisk og vil gerne være bedre og lære at skabe musik og improvisere sammen med andre?

Det bliver med garanti sjovt – også selv om du aldrig har spillet før!

JazzCamp for Piger finder sted i uge 27, mandag d. 1. juli til torsdag d. 4. juli.
Hver dag er fra kl. 10.00-15.00 og afsluttes med en koncert for forældre og søskende om torsdagen kl. 15.00

JazzCamp for Piger 2024 i Holbæk foregår på:
Holbæk Kulturskole
Gl. Ringstedvej 32 E
 4300 Holbæk

Underviser fra Holbæk Kulturskole er Martine Madsen.

Du skal selv medbringe madpakke og så sørger vi ellers for saft og snacks

Tilmeldingsfrist: Fredag d. 31. maj 2024

Bemærk venligst!

Du er først tilmeldt JazzCamp for Piger 2024, når du har udfyldt denne formular og betalt deltagergebyret (400 DKK) på følgende MobilePay 261070 (Holbæk Kulturskole).

Husk at angive deltagerens FULDE NAVN + "JCFP" i kommentarfeltet på overførslen.
Har du/I spørgsmål til tilmeldingen kan du/I kontakte JazzCamp for Pigers koordinator Kristoffer Juel via jazzcamp@jazzdanmark.dk