Babybrunch

Musikalsk babybrunch er et tilbud fra Kulturskolen for babyer og deres forældre (en forælder pr. barn).

Til musikalsk babybrunch byder vi på nybagte boller, økologiske pølser og rygende varm kaffe, toppet med rasleæg, remser og smukke sange. Vi starter med babyrytmik kl. 10.00 med basis for stjernestunder, med smil, lyksalig pludren (gylp på trøjen i de vilde lege), og næsten 75% garanti trætte babyer, der giver plads til at nyde en lækker brunch og hyggeligt selskab bagefter. Vi rydder af kl. 12.

Du er velkommen til at tage din mødregruppe med, hvis du har sådan en.

• Sted: Holbæk Kulturskole, Gl. Ringstedvej 32 E, Rytmiklokalet
  • Antal: Max 10 børn i alderen 3-9 mdr + en forælder pr. barn (da vi ønsker at have fuldt fokus på de små undervejs, er tilbuddet ikke for større søskende).
  • Pris: 125,00 NB!
  • Lærer: Therese Adorján Ankjær

Hvis arrangementet er udsolgt er det muligt at tilmelde sig venteliste. Man vil i tilfælde af, at en af de bookede billetter bliver ledige få tilbudt den ledige plads, dog er man ikke forpligtet til at købe billetten.

Det er muligt at parkere på en lille parkeringsplads på den anden side af bygningen. Indtast evt. adressen Marievej 1 😊 Nogle dage er der mere pres på parkeringspladserne end andre, så kom gerne i god tid, hvis du er i bil.

Onsdag den 17. april kl. 10 Tilmelding

Onsdag den 8. maj kl. 10 Tilmelding