Søg på Alder/område

Hvis faget ikke fremgår på en bestemt skole/område, er du velkommen til at kontakte kontoret. Måske kan vi alligevel indfri dit ønske.

Barselskor

Barselskor for mødre og fædre.
Tag din baby med til en omgang livsbekræftende sang, hvor det er forældrene der er i fokus, men med masser af dejlige toner for babyerne.
Vi synger forskelligt repertoire, primært pop og danske sange, og også nogen gode vuggeviser, som kan synges igen derhjemme.
Hvis der er stemning for det, laver vi 2- stemmige omkvæd på nogen af sangene. Det er ikke svært, men det er sjovt!
Vi varmer krop og stemme godt op og synger herefter forskellige sange, alt efter årstid og humør.
Der er plads til at gå fra og amme og skifte mm, så kom glad, hvis du er på barsel!

Korleder: Louise Høegh
Uddannet rytmisk sanger fra musikkonservatoriet i Århus, og med mange års erfaring i korledelse og sangundervisning.

Sted: Kulturskolen
Torsdage kl. 12.00-13.30