Skip to main content Skip to footer

Søg på Alder/område

Hvis faget ikke fremgår på en bestemt skole/område, er du velkommen til at kontakte kontoret. Måske kan vi alligevel indfri dit ønske.

BGK Holbæk

Er du seriøst interesseret i at arbejde med billedkunstneriske udtryksformer?

Er du mellem 15 og 25 år, og tænker du på at søge en videregående uddannelse indenfor billedkunst eller andre relaterede kunstarter som arkitektur, design, foto, animation m.v. på f.eks. Kunstakademiet eller Danmarks Designskole?

Så har du mulighed for at udvikle dit kunstneriske talent på Billedkunstnerisk GrundKursus – BGK Holbæk

Undervisningen

På BGK varetages undervisningen af højt uddannede professionelle kunstnere og formidlere, og du får en fantastisk mulighed for at beskæftige dig med samtidskunst på et højt niveau sammen med andre unge med samme interesse.

Du kommer i et tæt og inspirerende undervisningsforløb med workshops, kunstlejre, studieture i ind- og udland, forskellige gruppe- og fællesprojekter og fordybende individuelt arbejde.