Skip to main content Skip to footer

Søg på Alder/område

Hvis faget ikke fremgår på en bestemt skole/område, er du velkommen til at kontakte kontoret. Måske kan vi alligevel indfri dit ønske.

Forældrekor

Er det kun dit barn, der skal opleve glæden ved at lave musik sammen med andre – nej, vel?

Forældrekoret har plads til flere medlemmer, både mænd og kvinder, og vi øver hver torsdag aften kl. 19.00-21.00 i Salen på Kulturskolen.
Hygge og en passende balance mellem sang, stemmetræning og socialt samvær er nøgleord for koret. Vi har kageordning, og sommer og jul holder vi afslutning med ost og rødvin.
Repertoiret er danske, svenske og engelske sange og viser. Vi synger både enstemmigt, kanon og flerstemmigt (op til 5 stemmer) - og såvel rytmiske som klassiske satser.
Du behøver ikke at kunne læse noder - men måske lærer du det hen ad vejen? Der er ikke en egentlig optagelsesprøve, men du skal kunne synge nogenlunde rent og kunne holde en stemme sammen med andre.

Kontakt korleder Therese Adorján Ankjær, hvis du har lyst til et par gensidige prøvegange.

Pris: 675,- kr pr rate 4 rater

For mere information, kontakt Kulturskolen på: 72 36 72 70