Skip to main content Skip to footer

SPWI Courses

Billedskole for voksne

Kunstneriske processer og øvelser i forskellige teknikker, materialer og medier, hvor det personlige udtryk trænes, har hovedfokus på billedskolen for voksne.
På holdet undervises du af forskellige kunstnere, der hver har deres faglighed og kunstneriske praksis indenfor det visuelle.

Undervisningen på holdet
Stregen afspejler forskellige temperamenter, den kan fx være let og vibrerende eller kraftfuld og mørk. Billedkunstner Birgitte Kjøller underviser både i tegneteknikker og tegning som grafisk og personligt udtryk.
Hos billedkunstner Vibeke Jensen får du mulighed for at arbejde med din kreativitet og eksperimentere med forskellige maleteknikker. Der vil være mulighed for arbejde med dit udtryk i forbindelse med stemninger, lys og motivvalg.
Udforsk animationsmediets muligheder gennem digital tegnefilm og stopmotion og giv dit billedunivers liv. Med Kajsa Kvaale bliver du guidet igennem de mange muligheder animationsfilmmediet rummer for at afprøve dit billedsprog og udtryk i et filmisk format.

Varighed: 12 undervisningsgange (Halv sæson)
Start: Tirsdag den 3. september
Ugedag: Tirsdage
Tidspunkt: Kl. 19:00 – 21:00