Familieværksted i Kunstlaboratoriet

Familieværksted

Hver den sidste lørdag i måneden kl. 11 – 14 afholdes et inspirerende Familieværksted, hvor du kan komme og deltage i forskellige spændende aktiviteter og kunstpraksisser. Laboratoriets undervisere er alle uddannede kunstnere og arbejder på billedskolen, nogle med film og animation, andre med billedkunst.

Det koster 30,- kr. at deltage i Familieværkstedet, som betales via mobilepay ved fremmødet i Kunstlaboratoriet.

Hvad er Kunstlaboratoriet?

Kunstlaboratoriet er et samarbejde mellem Holbæk Kulturskoles Billedskole og Kunst- og Kulturhus Æglageret. I Kunstlaboratoriet arbejdes der eksperimenterende med udgangspunkt i kunsten, enten kunsten der lige nu udstilles i huset eller kunsten i det offentlige rum. Som gæst har du mulighed for at afprøve kunstens forskellige metoder og teknikker og på den måde få et større indblik i, hvordan man skaber kunst. Kunstlaboratoriet tilbyder løbende nye workshops, som annonceres. Hold øje på Billedskolens Facebookside.

Kontakt

Har du lyst til at høre mere om de kunstneriske aktiviteter, så kom forbi den sidste lørdag i måneden på Æglageret, eller ring til Kunstlaboratoriets koordinator Birgitte Kjøller, Holbæk Kulturskole: tlf.: 7236 4825 mail: kulturskolen@holb.dk eller birkj@holb.dk